Sie sind nicht angemeldet.

Vorname: Alex

WoW Name: Morrighan

WoW Klasse: Krieger

• Nachricht senden

1

05.05.2011, 10:21

Patch 4.2 - Sammel Informationen

Servus Freunde,

habe wieder interessante Sachen gefunden, die ich gerne mal hier Linken möchte.
Werde immer wieder Informationen in diesen Thread niederschreiben, also fleißig lesen.

Die Informationen stammen von dieser Quelle: MMO - Champion

Verlieren ist eine Option , Aufgeben aber Niemals.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Vaskur[SotD]« (05.05.2011, 10:28)

• Nachricht senden

2

05.05.2011, 10:21

T 12 - Set Bonus

Death Knight (Forums / Talent Calculator / Skills/Talents)
  • Blood 2 Pieces - Your melee attacks cause Burning Blood on your target, which deals 800 Fire damage every 2 for 6 sec and causes your abilities to behave as if you had 2 diseases present on the target.
  • Blood 4 Pieces - Your Dancing Rune Weapon grants 15% additional parry chance.
  • Frost/Unholy 2 Pieces - Your Horn of Winter ability also grants you 3 runic power every 5 sec for 2 min.
  • Frost/Unholy 4 Pieces - Your critical strikes with melee abilities deal 15% additional damage as Fire damage over 4 sec.

Druid (Forums / Talent Calculator / Skills/Talents)
  • Feral 2 Pieces - Your attacks with Mangle, Maul, and Shred deal 10% additional damage as Fire damage over 4 sec.
  • Feral 4 Pieces - Your finishing moves have a 20% chance per combo point to extend the duration of Berserk by 2 sec and your Barkskin ability grants an additional 10% chance to dodge for 12 sec.
  • Balance 2 Pieces - You have a chance to summon a Burning Treant to assist you in battle for 15 sec when you cast Wrath or Starfire.
  • Balance 4 Pieces - While not in an Eclipse state, your Wrath generates 3 additional Lunar Energy and your Starfire generates 5 additional Solar Energy.
  • Restoration 2 Pieces - Your periodic healing from Lifebloom has a 40% chance to restore 1% of your base mana each time it heals a target.
  • Restoration 4 Pieces - When your Lifebloom blooms, it instantly heals up to 2 nearby injured targets for the same amount.

Hunter (Forums / Talent Calculator / Skills/Talents)
  • Hunter 2 Pieces - Your Steady Shot and Cobra Shot have a 10% chance to trigger a Flaming Arrow, dealing 0% instant weapon damage as Fire.
  • Hunter 4 Pieces - You have a 10% chance from your autoshots to make your next shot cost no focus.

Mage (Forums / Talent Calculator / Skills/Talents)
  • Mage 2 Pieces - You have a chance to summon a Mirror Image to assist you in battle for 15 sec when you cast Frostbolt, Fireball, or Arcane Blast.
  • Mage 4 Pieces - Your spells have an increased chance to trigger Brain Freeze, Hot Streak, or Arcane Missiles. In addition, Arcane Missiles is now castable while moving.

Paladin (Forums / Talent Calculator / Skills/Talents)
  • Protection 2 Pieces - Your Shield of the Righteous deals 20% additional damage as Fire damage.
  • Protection 4 Pieces - Your parry chance is increased by 12% while Divine Protection is active.
  • Holy 2 Pieces - Casting Flash of Light, Holy Light, or Divine Light on your Beacon of Light target has a 40% chance to grant you 2% of your base mana.
  • Holy 4 Pieces - Your Divine Light also heals a nearby injured target for 20% of the amount healed.
  • Retribution 2 Pieces - Your Crusader Strike deals 15% additional damage as Fire damage over 4 sec.
  • Retribution 4 Pieces - Increases the duration of your Zealotry ability by 15 sec.

Priest (Forums / Talent Calculator / Skills/Talents)
  • Holy/Discipline 2 Pieces - Your Flash Heal, Heal, and Greater Heal spells cause you to regenerate 2% of your base mana every 5 sec for 15 sec.
  • Holy/Discipline 4 Pieces - You have a chance when you cast a helpful spell to summon a Cauterizing Flame. Friendly raid and party members can use the Cauterizing Flame to be instantly healed for 4625 to 5375. Lasts for 45 sec sec or 10 charges. After using the Cauterizing Flame, players cannot benefit from it again for 10 sec.
  • Shadow 2 Pieces - Your Shadowfiend deals 20% additional damage as Fire damage and its cooldown is reduced by 75 sec.
  • Shadow 4 Pieces - While you have Shadow Word: Pain, Devouring Plague, and Vampiric Touch active on the same target you gain Dark Flames, which reduces the cooldown of Mind Blast by 3 sec.

Rogue (Forums / Talent Calculator / Skills/Talents)
  • Rogue 2 Pieces - Your melee critical strikes deal 6% additional damage as Fire over 4 sec.
  • Rogue 4 Pieces - Your Tricks of the Trade ability also causes you to gain a 25% increase to one of your combat ratings at random for 30 sec.

Shaman (Forums / Talent Calculator / Skills/Talents)
  • Enhancement 2 Pieces - Your Lava Lash gains an additional 5% damage increase per application of Searing Flames on the target.
  • Enhancement 4 Pieces - Your Stormstrike ability also increases Fire damage you deal to that target by 6%.
  • Restoration 2 Pieces - Your periodic healing from Riptide has a 40% chance to restore 1% of your base mana each time it heals a target.
  • Restoration 4 Pieces - Your Chain Heal spell will jump to one additional target.
  • Elemental 2 Pieces - Your offensive spells have a chance to reset the remaining cooldown on your Fire Elemental Totem.
  • Elemental 4 Pieces - Your Lava Surge talent also makes Lava Burst instant when it triggers.

Warlock (Forums / Talent Calculator / Skills/Talents)
  • Warlock 2 Pieces - Your periodic damage has a chance to summon a Fiery Imp to assist you in battle for 15 sec.
  • Warlock 4 Pieces - Your Shadow Bolt and Incinerate spells have a 5% chance to increase all Shadow and Fire damage you deal by 20% for 8 sec.

Warrior (Forums / Talent Calculator / Skills/Talents)
  • Protection 2 Pieces - Your Shield Slam deals 20% additional damage as Fire damage over 4 sec.
  • Protection 4 Pieces - Your parry chance is increased by 6% while Shield Block is active.
  • Arms/Fury 2 Pieces - Your Battle Shout and Commanding Shout abilities also grant you 3 rage every 5 sec for $d1.
  • Arms/Fury 4 Pieces - Your Mortal Strike and Raging Blow abilities have a 30% chance to trigger a Fiery Attack, dealing 100% instant weapon damage as Fire.

• Nachricht senden

3

05.05.2011, 10:26

Hier eine News, die den einen oder anderen weniger Interssiert.

Wer wünscht sich nicht die Reihenfolge seiner Character im Auswahl Menü beliebig zu ändern, ich finde es wäre schon längst überfällig.
In BC angefangen damals noch mit Mage, steht der an 1 Stelle und mein Krieger an 6ter Stelle, dass stört mich schon lange.
Jetzt ab Patch 4.2 ist es endlich möglich die Reihenfolge zu ändern, eine Änderung wodrauf ich lange gewartet habe.

Hier Screens von MMO Champion:

• Nachricht senden

4

05.05.2011, 10:45

Tessy[SotD]

Hoher Rat

Vorname: Daniel

WoW Name: Bierblitz

WoW Klasse: Schamane

• Nachricht senden

5

05.05.2011, 15:17

Zitat

Your finishing moves have a 20% chance per combo point to extend the duration of Berserk by 2 sec and your Barkskin ability grants an additional 10% chance to dodge for 12 sec

wtf. was soll das denn - Wohl ein Versuch Wilder Biss zu reaktivieren :wacko:
Peak Oil
Peak Soil
Peak Everything

Vorname: Mike

WoW Name: Âmnesia

WoW Klasse: Druide

• Nachricht senden

6

05.05.2011, 15:52

ich bin schon ein bisschen enttäuscht von den set boni (von keinem speziell, vielmehr von der gesamtheit)...nicht das nicht zu erwarten war, dass blizzard es sich einfach macht...

aber das übertrifft meine erwartungen bezüglich blizzards politik der vereinheitlichung - wenn ich mich für eine klasse entscheide, dann aufgrund der unterschiede zu anderen klassen und nicht weil der nick in klassenspeziefischen farben ausgegeben wird!

bei den t11 boni konnt man das bei den tank und heal sets schon beobachten...bei den dds ging es noch einigermaßen (wenn ich z.B. an der 4er eulen bonus denke...sowas macht spaß!) aber wenn das so weitergeht sag ich bald echt nur noch "orange" wenn mich jmd fragt was ich spiele :rolleyes:

naja...die problematik ist ja nun schon alt und bekannt, und meine eigentliches problem gerade war, dass ich nichts besseres zu tun hatte als mich kurz darüber aufzuregen, aber auch das problem löst sich gerade, denn der feierabend ist im anmarsch :thumbup:

insofern: bis bald/später

Mike
Fighting over the internet is like the paralympics. Even if you win, you're still a retard.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989.

• Nachricht senden

7

05.05.2011, 16:37

Naja T11 Bonus - was soll ich sagen?
Bei den Melees war er so ziemlich gleich, eine Attacke die ausgeführt wird hat eine Chance die Angriffskraft um 1% zu erhöhen das ganze konnte 3x stappeln.
Ich finde den Setbonus auch nicht gerade toll, da erinner ich mich gerne noch an den 10er T-Bonus der wirklich "sau geil" für Kriger war.

Mal sehen, hoffentich überzeugt mich das T-12 Set des Kriegers, der Rest wird sich zeigen.

Vorname: Stefan

WoW Name: Provolone

WoW Klasse: Mönch

• Nachricht senden

8

05.05.2011, 16:38

Balance 2 Pieces - You have a chance to summon a Burning Treant to assist you in battle for 15 sec when you cast Wrath or Starfire.

toll... abfackelnde Bäume. Bekommen wir dann auch ne "Löschen"- Fertigkeit, damit die länger halten?

lass mich! ich kann das! oh.. kaputt...

Tessy[SotD]

Hoher Rat

• Nachricht senden

9

05.05.2011, 17:52

:D Vadder Abraham
Peak Oil
Peak Soil
Peak Everything

Raniara

Profi

Vorname: tege

WoW Name: Raniara

WoW Klasse: Jäger

• Nachricht senden

10

05.05.2011, 22:23

yeah nice pic flo du kommst auf meine liste!
JUST

BRING

IT

• Nachricht senden

11

06.05.2011, 07:02

Es geht weiter....

T12 - Warrior

Erinnert mich irgenweie an Samurais....

Vorname: Stefan

WoW Name: Provolone

WoW Klasse: Mönch

• Nachricht senden

12

06.05.2011, 07:36

der warri mal ohne hörner. Find ich an sich ganz gut. Hauptsache halt, mal wieder irgendein Gesicht auf der Schulter sitzen, das grenzdebil guckt.

lass mich! ich kann das! oh.. kaputt...

• Nachricht senden

13

06.05.2011, 07:55

Wir sind ja auch keine Druiden (Tauren) - ich finde es ganz gut bisher.
Eine viel interessantere Sache sind die Daily Quest, die du machen musst.
Wenn ich das jetzt richtig verstanden habe, brauchst du 20x Marken um die Firelands betretten zu können.
Das heißt derzeit kriegst du pro Tag durch die Daily Quest 4x Marken das ganze mal x 5.

Du brauchst also 5 Tage bis dur die Firelands betretten kannst, wenn das so bleibt kann der erste Raid erst nach 5 Tagen beginnen.
Genauer schaue ich mir das aber auf dem PTR an.

gruß, Alex!

Krano[SotD]

Hoher Ritter

Vorname: Marc

WoW Name: Krano

WoW Klasse: Druide

• Nachricht senden

14

06.05.2011, 09:55

sind die stats zu den set teilen schon bekannt? weil es bringt ja nix wenn man nen vernünftigen bonus bekommt aber die restlichen stats für die tonne sind. ansich bin ich bei bären mit dem 2 boni zufrieden, da der jetzige aggro 2er buff mies ist. 4er boni naja ich hät mich lieber über was mit meisterschaft statt parry/ausweich gefreut, aber das ist ja bei allen tanks ziemlich gleich. bei den tanks gibt es das ja schon länger mit den sher ähnlichen bonis, nagut da gibt es auch nicht viel möglichkeiten, aber gerade bei dds könnte man sich ja was einfallen lasssen.
Wissenschaft ist ein mächtiges Werkzeug. Wie es gebraucht wird, ob zum Heile oder zum Fluche des Menschen, hängt vom Menschen ab, nicht vom Werkzeug. Mit einem Messer kann man töten oder dem Leben dienen. Wir dürfen also die Rettung nicht von der Wissenschaft, sondern nur vom Menschen erwarten.
Albert Einstein

Tessy[SotD]

Hoher Rat

• Nachricht senden

15

06.05.2011, 10:15

Das Set sieht irgendwie wie schon mal gesehn aus.
Peak Oil
Peak Soil
Peak Everything

Moruk[SotD]

Reservist

Vorname: Steven

WoW Name: Urmon

WoW Klasse: Todesritter

• Nachricht senden

16

08.05.2011, 10:17

schami t5 =!
If I can't eat it, bang it, or bet on it, it's not in my phone

• Nachricht senden

17

17.05.2011, 15:02

Es geht weiter....

Warlock - T12

• Nachricht senden

18

17.05.2011, 15:04

Druiden - T12

Shamy - T12

• Nachricht senden

19

12.06.2011, 13:08

Blizzard plant mit Patch 4.2 eine Reduzierung der wöchentlichen Tapferkeitspunkte die zu ereichen sind (derzeit 1250/1250)
Sie wollen damit das "schnelle" Erspielen des T12 verhindern und es etwas in die Länge ziehen.

• Das Maximum der wöchentlich erspielbaren Tapferkeitspunkte für Schlachtzüge und Instanzen wurde auf 980 reduziert (vormals 1.250)
  • Das Maximum der Tapferkeitspunkte für Zandalari-Instanzen bleibt bei 980
  • Das Maximum der Tapferkeitspunkte für heroische Dungeons bleibt bei 490
  • Folgende Tapferkeitspunkte gibt es für Bosse in den Feuerlanden (Tier 12):
    • 10 Spieler: 70
    • 25 Spieler: 90
  • Folgende Tapferkeitspunkte gibt es für den neuen Boss Occu’thar in der Baradinfestung (Tier 12):
    • 10 Spieler: 35
    • 25 Spieler: 45
  • Folgende Tapferkeitspunkte gibt es für Bosse in den heroischen Versionen der Tier 11-Schlachtzüge (Bastion des Zwielichts, Pechschwingenabstieg und Thron der Vier Winde):
    • 10 Spieler: 35
    • 25 Spieler: 45

Daifu[SotD]

Reservist

Vorname: Mc

WoW Name: Daifu

• Nachricht senden

20

12.06.2011, 16:06

mh Shami t12 sieht iwie.... Za klamotten die brennen?
da zieh ich mir lieber t12 wl an die wie die damalige eis mage teile aussehen...
Das Wort Awesome ist eine Optische und Geistliche Täuschung!
Es gibt weder Awesome, Imba oder Pro's! Wir sind alle Menschen und machen Fehler schluss aus!

©